
Når man starter en virksomhed op, kan man nemt blive overrasket over omfanget af opgaver, der følger med. En af de helt store opgaver er regnskab, og kommer man dårligt fra start kan man nemt drukne i fakturaer og regninger, der enten er eller mangler at blive betalt. I de seneste år er online regnskabsprogrammer blevet oprettet med det formål at overskueliggøre hele regnskabsprocessen. Dinero tilbyder i dag et regnskabsprogram i en web- og app version, så du altid kan holde styr på din økonomi.
Fordele ved appen
Dineros app er en ny smart løsning til Dinero-brugere, og er samtidigt en mobil pendant til Dineros populære website. Downloader du appen, har du altid dit regnskab lige ved hånden, hvilket kan være en fordel, når du er på farten. Appen er også smart i tilfælde af en hastesituation, mens du eksempelvis er på ferie. Med appen følger en masse brugbare funktioner. Du kan for eksempelvis oprette og sende fakturaer. Er du Dinero pro-kunde, kan du også oprette og sende tilbud. Derudover kan du i appen oprette produkter og kontakter. Appen kan sende dig en notifikation, når en faktura er forfalden, så du hurtigt kan reagere på den. Dinero appen tilbyder dig desuden et økonomisk overblik over dine indtægter, udgifter samt alle dine fakturaer. Det er også muligt at ringe eller skrive til en kunde direkte på appen, så I kan få løst problemer angående fakturaer.
Om Dinero
Dinero så dagens lys i 2010, da to freelancere, David Andersen og Andreas Hørsted, manglede et regnskabssystem, hvor de let kunne sende fakturaer, bogføre bilag, lave momsregnskab og danne sig et fornuftigt overblik over køb og salg. De regnskabsprogrammer, der allerede eksisterede, virkede forældede, var svære at anvende og dyre at få fat i. På den baggrund oprettede de firmaet Klassekladde.dk, som senere blev til Dinero, da Amino blev Klassekladde.dk’s investor. Amino søgte selv et brugervenligt regnskabsprogram, og samarbejdet mellem de to var derfor helt ideelt og blev starten på noget stort.
Gode råd til nye selvstændige
Er du ny selvstændig, sikrer Dineros regnskabsprogram på app eller website dig et godt overblik over dine økonomi. Af andre gode råd kan nævnes, at det som ny selvstændig er vigtigt at skabe sig et netværk og række ud til det netværk for hjælp. Erfarne mennesker indenfor samme branche sidder nemlig inde med værdifuld viden, som kan være dét der skal til, for at få dig og din virksomhed hurtigt, sikkert og succesfuld ud af starthullerne. Derudover er det vigtigt at finde og bevare din gnist, da det er denne, der skal drive hele værket.